torsdag 26. juli 2012

Ny dag, nye muligheter



Treningen i går gikk som etter planen :)
Balto
hadde en grei lydighetsøkt og vi fikk kjørt igjennom helle programmet til bronsemerket.
Dekken har blitt mye bedre og han spretter ikke opp lenger, meeen nå er det oppsitten som ikke er helt som den skal. Det kan nok skyldes at vi har trent veldig mye på dekk i det siste med fokus på å ikke sprette opp igjen. Så nå får vi trene litt på oppsitten igjen også :) Det skal ikke være lett!
Ståen sitter som ett skudd, og det er bra :)
Ellers må vi få litt mer fart på innkallingen, men inkomsten er veldig bra :)
Planen var å ta bronsemerket nå før helgen siden vi reiser på ferie på fredag, men jeg velger å utsette det til etter ferien. Det fordi jeg ønsker at både jeg og hunden skal være 100% klar og at vi skal få en knall gjennomføring :)

Tanja
som enentlig bare skulle få leke og kose seg var veldig ivrig på å trene lydighet i går!
Siden hun har vert litt daff i det siste var dette knall gøy! Hun arbeidet med stor iver gjennom fri ved fot, noe som hun fort har blitt lei av før. Vi klarte denne gangen å gi oss på topp (noe som kan være vanskelig når ting går veldig bra, hehe) og avsluttet med en knall innkalling med stor fart!

Dagen i dag:
Trene litt lydighet sammen med de begge to dersom iveren er der og ellers bare kose oss siden jeg skal reise fra dem i morgen :( De skal på det søte "hotelliv" på Myrmel :) Mens jeg skal på bobil feire med gubben til Sverige :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar